10.02.2014

Luna, Findus og jeg!


Se hvem jeg møtte….Finduskatten. Han finnes ikke redd for hunder og har full kontroll, jeg derimot er litt usikker på hva jeg skal gjøre…
DSC_0149

… Så kom Luna, og hun ville slett ikke dele Findus med noen, så jeg fant det tryggest å skygge unna.
DSC_0153

Se så skummel Luna ser ut, men jeg tror nok at hun egentlig bare viser at hun vil leke da!
DSC_0158

Vi kunne faktisk være litt i ro i noen ganger også, men vi hadde det ganske gøy der under bordet, og da ble ikke Luna så høy. Jeg måtte bare passe meg for de lange labbene hennes, men jeg tok igjen med å småbite henne litt Smilefjes
DSC_0160


Jeg må vise dere et flott bilde av Luna og Findus. Det har Liv Margrethe tatt.

Findus og Luna

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv gjerne en hilsen til meg!