11.01.2014

I Rødsparken

Nok en fin dag hvor det kan virke som om det er vår, men det er det jo ikke. Bare midt i januar!
I dag skulle vi på tur i Rødsparken ved Rød Herregård. Familien min er ikke helt i form, så jeg måtte aktivisere meg selv mest mulig i dag. Det var ikke så dumt det da, for jeg fikk lete etter godbiter blant masse løv blant annet, og i de gamle trærne. 
Vi møtte på en hyggelig gjeng som kastet tallerkener rundt også, men jeg fikk desverre ikke prøve å bite i dem. Vi var visst litt i veien også, men de ventet tålmodig til jeg hadde snust ferdig der de hadde stått.

IMG_0131IMG_0132
IMG_0133IMG_0130
Lek blant trærne.

IMG_0134
Er det noen skogstroll her? Eller en prins kanskje?

IMG_0142
Hmmmm!  Her er det visst noen som spiller Frisbeegolf!

IMG_0143
Javel. Er vi på en herregård, så skal jeg vel vise at jeg kan oppføre meg jeg også!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv gjerne en hilsen til meg!