05.01.2014

Nyttårsaften 2013/14

Jeg og familien min skulle feire nyttår i Sverige i år. Min andre nyttårsaften. I fjor var jeg kjemperedd og lå stort sett under en seng. I år så hadde jeg hørt mye på rakettlyder på forhånd. Disse lydene! Og så hadde jeg fått på meg et halsbånd med hormoner som skulle få meg til  å være rolig. Om noe av dette hjalp noe er vanskelig å vite. Jeg er fortsatt redd for lyder, og det var ikke så veldig mye høye rakettlyder rundt meg. Men jeg slapp å gjemme meg i kjellern da!
Her ser dere hvordan jeg lader opp til kvelden.
(Hjemme får jeg ikke ligge i møbler, men her ble jeg "invitert" opp, og da skal man vel være høflig?)

IMG_0088
(Jeg later som om jeg ikke er i sofaen)


IMG_0092
Jeg fikk min egen nyttårshatt også!


IMG_0110
Klokka er tolv, og jeg har funnet ut at bestefars ben er gode å ligge ved!
1. januar sov jeg veeeldig lenge…


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv gjerne en hilsen til meg!