23.11.2013

Ut på tur

Mamma og jeg har luftet oss i dag. Det var så fint med rim på bakken, det er så gøy å gni hodet sitt mot det. Jeg klarte nesten å få tatt på parfyme når vi gikk tur også, det var den store, runde, bløte bæsjen som bare lå der og ventet på meg. Men mamman min rykket plutselig så hardt i båndet at jeg ikke rakk å gni meg inn. Også i dag som det er lørdag og greier Trist fjes

Men en fin tur hadde vi, og jeg måtte lete etter nøklene hennes som hun mistet stadig vekk. Men de finner jeg jo lett. Det ble visst litt uklare bilder i dag, for fotografen syntes det var vanskelig å holde styr på alt!

IMG_0908
Kom igjen nå da!

IMG_0901
Fant dem!

IMG_0900
Her er nøkkelene dine!

IMG_0910
Marita, nøkkelfuglen som du sydde for mange år siden lever enda, men den overlever nok ikke så veldig mange flere søkerunder Smilefjes som blunker

IMG_0906
Når vi går tur, så synes jeg det går litt sakte noen ganger, det dumme båndet strammes jo, da må jeg bare bite i det, men da blir mamman min morsk og sier "nei".
Tror hun lurer på hvordan hun skal få meg til å slutte med det, men det vil iallefall ikke jeg fortelle henne ….  Smilefjes

2 kommentarer:

  1. Hei Anne og Bira! :) For noen herlige bilder og kjempesøt hund - nå har jeg sittet her og koset meg med bloggen - morsomt og koselig skrevet - og innimellom smiler jeg litt, fordi mye er igjenkjennende med en lagotto i huset! Morsomme hunder og de er jo lynintelligente - he he de lærer så fort.. både noter og unoter. ;) Gleder meg til å titte innom dere igjen! Hilsen Else Britt og Billy :)

    SvarSlett
  2. Oj, DET kaller jeg en sliten liten fugl! men så gøy at du har den ennå. Synes Bira skal få lov å avlive den .... *ler*
    Du kan smøre sitrussaft på båndet, kanskje hun ikke liker det da.... ?

    SvarSlett

Skriv gjerne en hilsen til meg!