24.07.2014

Vann og vann


20140729_204234
Når vi har gått på tur, så får jeg ofte bade. Det er jo noe jeg elsker ettersom jeg er en vannhund. Det aller beste er når noen kaster uti ting jeg må svømme for å hente, men det er ikke alltid menneskene gidder det, så da må jeg finne på noe selv.
Her har jeg fått tak i en pinne som kanskje ble i største laget, men jeg fikk dratt den med meg opp. Dette er altså  Badevann

20140728_164349


Vann kommer noen ganger fra slanger også. Det gjorde det mye i sommer, for jeg ble så varm. Her får jeg meg en dusj på en brygge. Dusjevann

20140728_160940



Og så kommer noe jeg ikke er så veldig glad i. Vaskevann. Denne gangen her er ikke av de dummeste da, men jeg hadde funnet noe skikkelig godluktende bæsj på tur, og da ruller jeg meg i den så jeg også kan lukte godt. Parfyme kaller menneskene det.
Problemet er bare at menneskene mine ikke er så glad i denne parfymen min som jeg er, så da ble det et bad i vannkanten med sjampo og greier. Synd, for jeg luktet mye bedre før vask enn etter synes nå jeg!

20140804_164629

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv gjerne en hilsen til meg!