17.12.2013

Det er så mye stress…

..nå i disse adventstider. Menneskene mine maser hit og dit, og det verste er nesten at det dukker opp så mye ukjent  rundt omkring i huset! Jeg må jo bjeffe og si ifra til disse skapningene at dette er mitt hus!
Så det betyr at jeg må ha meg noen pauser innimellom. Det alller beste jeg vet er å få ligge i senga til Stine. (Jeg får jo egentlig ikke lov til å ligge i møbler og senger, men Stine og jeg har en egen avtale på det området der)

Her ligger jeg og venter på at Stine skal legge seg.

IMG_0891
IMG_0892
IMG_0893
Nå zzzoover jeg snart!

IMG_0896
Her har jeg måttet ta til takke med senga mi. Ikke på langt nær så god som Stine sin.

IMG_0898
Å kose med pappan min er  såååå godt
….men..

IMG_0996
..å kose med Stine er aller best!  Smilefjes
Stine nå må du komme hjem snart, for jeg treeeenger koooozzzzzzzz!

1 kommentar:

Skriv gjerne en hilsen til meg!