29.12.2013

Lekekamerater!

Jeg var på familiebesøk i jula, og da traff jeg disse to flotte damene. Vi var hjemme hos Blizzie (Toller, 7 år). Hun er en bestemt dame som setter oss to ungdommer på plass. Et lite knurr fra henne og jeg skjønner tegninga, lissom!
Vi leker ikke så mye sammen, men jeg synes det er gøy å følge etter henne, bare for å se hva hun gjør. Det hun gjør mest er å bære pinner.

Luna (Retriever/labrador, 1.5 år) var også på besøk. Hun og jeg er nesten like gamle, men Luna skjønner ikke helt at jeg ikke kan leke på samme måte som henne, så jeg får meg noen slag med labben innnimellom, og tråkking på magen min, men jeg er tøff og småbjeffer igjen på henne da. Hvis det blir for voldsomt så gjemmer jeg meg under noen stoler, for da er det så trangt for henne. Det er litt værre ute, for da tar Luna meg så fort igjen. DA blir jeg sliten da!

Vi var ute på tur langs Ringshaugstranda!
IMG_0057

IMG_0059
Blizzie vil ha noen til å kaste pinnen, men det var visst ingen andre som syntes det var noen god idè.

IMG_0060
Kanskje jeg skulle prøve?……Nei, lar den ligge jeg.

IMG_0058IMG_0061
Sjekk hva jeg har fått øye på da. En NAKEN mann!  Han skulle bade!  Åhhh, det ville jeg også, men det syntes ikke pappa'n min var noen god ide!


IMG_0064
Vi skulle visst posere for fotografen også. Det var visst bare Luna som skjønte det. Blizzie og jeg har skjønt at Stine står der med godbiter i hånda!

IMG_0062
Jeg får posere her jeg da! Det klarer jeg bra vel!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv gjerne en hilsen til meg!